onsdag, august 01, 2007

Flytteklar..som sådan...

Nu er vi jo just ankommet til måneden august.. og ifølge denne blog skulle jeg så nu flytte til Aalborg. Der kan man bare se...
Anyways... det har jeg jo gjort mig nogle tanker om, og ikke nok med det, jeg tror også muligvis jeg har fundet et sted at bo (fra 1/9 godt nok - men lad os nu se).. et lille kælderværelse er pt der jeg vil lave min hule, som det ser ud lige nu, det er ganske glimrende!!! - Jeg glæder mig til jeg ER flyttet, og ikke mere skal tænke på alt det praktiske som man nu er nødt til at tænke på op til flytningen (som fx hvordan der er kommet så meget rod til, siden sidst jeg flyttede).

Men ja, jeg skal begynde på skolen d. 20 i denne måned, så inden da skulle jeg gerne på en eller anden måde være rykket lidt længere nord på!
Men mon ikke også nok det skal gå alt sammen, det har det jo gjort indtil videre! Om ikke andet så er det jo Gud der styrer alt i sidste ende, og det er Han nu engang den bedste til!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Om ikke andet så er det jo Gud der styrer alt i sidste ende, og det er Han nu engang den bedste til!" æææhh nej det er det så ikke, man er sin egen lykkesmed !
For var der en gud, kunne det godt være han sku se og få fingeren ud, og ordne nogle af alle verdens problemer.

2:15 PM  

Send en kommentar

<< Home