tirsdag, maj 22, 2007

Jeg skulle gerne flytte...

Jeg flytter (om Gud vil) til Aalborg fra engang nu her i august. Jeg er blevet optaget på 2-årigt HF på VUC deroppe og mangler nu kun et sted at bo.
Desværre er det ikke så nemt at finde et værelse til en pris der er til at overkomme på SU, med mindre jeg vil bo i bofællesskab, eller sådan noget i den retning - og det ville jeg være meget(!!) ked af.
Anyways, hvis nogen skulle falde over et værelse deroppe omkring (hvis nu folk smider dem på gaderne, det ser man jo så tit ...eller?!) til under 2000,- kr. så smid en kommentar (den funktion findes nemlig også), så ville jeg blive rigtig glad.
Om ikke andet, så bed gerne for at jeg må finde noget inden midt i august!!!
På forhånd mange tak.

3 Comments:

Blogger Signe said...

Hey, fandt lige din blog via Andreas'...

Jeg bor i Aalborg og har måske et par ideer til billige bopæle. Først og fremmest kollegielejligheder - de er altså rasende billige heroppe og der er mange som er rigtig fede! Det er noget, der hedder AKU, som står for det, så prøv at tjek dem ud.

Og så er der et ledigt værelse i en delelejlighed (fælles køkken og bad) hvor en af mine venner bor. Det er faktisk der, Andreas boede, da han var i Aalborg i efteråret. Anyway, du kan ringe til Søren, som bor der nu (61650187) eller udlejeren som hedder Niels Holger Vangsgaard (98161155) og få lidt mere at vide, hvis det har interesse.

Men vil du helst have dit eget (og det lød det lidt til) så prøv AKU, de har altså nogle super lækre små lejligheder til lige omkring 2000 om måneden og man får alt muligt gøgl med i prisen (internet, vask osv.)

2:15 PM  
Blogger Tamar said...

tusind tak :)

2:34 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Tamar!

Jeg kom lige forbi, og jeg har et godt tilbud til dig!

Drop Aalborg og kom til Aars i stedet for! Vi har også HF og indtil flere muligheder for at bo billigt. F.eks. er der en lejlighed oven på missionshuset, som du kan leje vældig billigt mod at gøre lidt rent :-)

Ellers har vi også et ganske fint kollegium til omkring de 2000, tror jeg nok.

Og en glimrende IMU og KFS ikke at forglemme ;-)
Kom!

mvh. Thomas

11:46 PM  

Send en kommentar

<< Home