onsdag, august 09, 2006

Stilændring!

Grundet en lille piges meget vedblivende bemærkninger om at jeg da havde skiftet stil i sommerens løb, kan jeg så her gøre det offentligt at jeg er gået en hel del mere over i metal-stilen.

Underligt nok er det ikke noget flip denne gang, men den rene og skære alvor. Hvorfor ikke lade sine aggressioner over denne verdens ondskab og ligegyldighed komme til udtryk. Det har resulteret i nitter, kæder, sort tøj, en piercing og en tatovering for mit vedkommende!
Derudover er denne stil også mere mig end alt muligt poppjat.

Og til dem der føler sig stødt af den måde jeg er på: Jeg er det ikke for at genere jer, men jeg gør det heller ikke for at i skal have det bedre!

1 Comments:

Blogger Franz-Irene said...

hej!

ville lige kigge forbi...Vidste ikke du havde en tus..hvor har du den henne?

8:10 PM  

Send en kommentar

<< Home