mandag, maj 01, 2006

Mærkelig uge

..jeg går i møde...

Den er fyldt med "lap-over-"vagter ... hvor vi er normalt er 2 medarbejdere og skifter mellem 8-15 og 15-2330 vagter har vi nu endnu en medarbejder den næste uges tid som gør at endnu en vagt kommer ind i spillet... 13-21 hedder den vagt, og som man så kan regne ud lapper vedkommende der over to andre vagter så vi meget af tiden er 2 medarbejdere på samme tid... skørt, men meget sjovt.

Det kommer så alt sammen af at der næste weekend lørdag d. 6 maj er Åbent Hus på kasernen hvilket jo gør at dem der er på kasernen i den weekend skal have et sted at komme og få noget at spise, så vi har lige grebet bolden i luften og holder åbent i den weekend. Det er sikkert fint nok... lige bortset fra at min weekend kunne have været fyldt med alt muligt andet...
-imu-weekend på Fur
-10.ø weekend ved Brorson
-konfirmation ved min fætter...

ingen af delene kan jeg så komme til fordi jeg skal arbejde... øvøv, men så slipper jeg for at vælge :)

Til alle jer fra 10.ø , Skive IMU og familie til Mikael... hav en rigtig god weekend!!!

1 Comments:

Blogger Joan said...

I lige måde Tamar!

10:50 PM  

Send en kommentar

<< Home