torsdag, april 20, 2006

Skafottet...

jaah så oprandt dagen da jeg for sidste gang gratis skulle til tandlæge, ...den dag havde jeg nu helst undværet.. jeg forstår simpelthen ikke at de SKAL ødelægge en hel dag for en. Godt nok havde jeg ingen huller, men alt det tandresning gør at man har ondt hele resten af dagen ØV! Men nu er selve tandlægen i hvert fald overstået, så mangles det bare lige at det stopper med at gøre ondt også, og det er ikke lige tilfældet endnu... nøj hvor jeg dog hader dem! - men det er nu det.

aaaarh, de er så følsomme... ingen is, ingen vingummi... helst ikke i hvert fald... så falder de jo bare ud!

1 Comments:

Blogger Joan said...

Jeg tvivler stærkt på, at din tandlæge er lige så - skal vi sige GOD - til at rense tænder som min .. Han tager lidt tandkød med, når han begynder .. :S

11:09 PM  

Send en kommentar

<< Home