torsdag, marts 09, 2006

Man læser nogle gange...

...noget meget underligt!!!
Ingen undtagelse var det, da jeg læste det sidste nye Ahead Mag blad igennen. Og kommer til side 22 hvor man kan læse en top 10 over ting "du siger, som betyder noget andet" Jeg synes da lige de skal med her på bloggen for de er egentlig rimelig fede. Og er der nogen der så er sure over at jeg har gengivet dem, må de jo klage!:

10:
Når du siger: "Hvad kommer du i?"
Mener du: "Er du enig med os?"

09:
Når du siger: "Er der nogen der starter, så slutter jeg af"
Mener du: "Det ville være en fordel, hvis I andre lod være med at sige noget, så vi hurtigere kan få kaffe"

08:
Når du siger: "Jeg skal nok bede for dig"
Mener du: "Jeg glemmer det nok, men det lyder meget fromt"

07:
Når du siger: "Jeg har glædet mig til at komme her og tale i aften!"
Mener du: "Det har jeg faktisk ikke. Det er jo bare en dag på jobbet - og hvis jeg siger: Det har jeg faktisk - tror I jo ikke på mig"

06:
Når du siger: "I er frie til at blive siddende eller stå op til lovsangen"
Mener du: "Vi anerkender, at jer, der sidder ned, synes det er underligt at vi andre har lyst til at stå op"

05:
Når du siger: "Man må ikke stjæle"
Mener du: "Men du må godt have ulovligt kopierede mp3-filer, dvd'er, programmer og styresystem på din computer - og selvfølgelig behøver du ikke betale licens"

04:
Når du siger: "Jeg havde egentlig planlagt ikke at sige noget i aften"
Mener du: "Igen i aften, må i trækkes med det jeg vil sige"

03:
Når du siger: "Alle nådegaver er lige vigtige, vi kan jo ikke alle tale i tunger"
Mener du: "Vi kan ikke rigtig forklare hvorfor ingen taler i tunger i folkekirken, men alle nådegaver er jo lige vigtige, og vi kan jo ikke alle tale i tunger"

02:
Når du siger: "Alle opgaver i kirken er vigtige"
Mener du: "Kvinder må ikke være præster, fordi sådan har det altid været, og desuden siger min far også det er forkert"

01:
Når du siger: "Han er vist lidt karismatisk"
Mener du: "Han er meget glad og løfter hænderne lidt mere under lovsangen, og så siger han tit halleluja, og han taler vistnok også i tunger, og forresten er han herlighedsteologisk og har sikkert været til møde med Charles Ndifon, og igår sagde han at fem blev frelst til det møde han var til, og så faster han garanteret, og jeg vil vædde med at han ikke kan lide Luther, og så er han vist nok også gendøbt."

- Ahead Mag - forår 2006 - www.aheadmag.dk