tirsdag, februar 21, 2006

Hjemme kære hjem!

Så er jeg vendt tilbage igen, efter en tur i England. Det var bare mega fedt at være over og besøge Ida. Oplevede en hel masse underlige og spændende ting, så måske er det ikke sidste gang jeg gør det.
Det var en hel fantastisk oplevelse at flyve for første gang... fedt bare at flyve over alle skyerne, jeg sad og fik hel lyst til at springe ud af flyet og lege rundt i skyerne, men jeg er ikke sikker på at personalet på flyet ville have syntes at det var sikkerhedsmæssigt iorden ;) Men men men, det var en kanon oplevelse. Fik set Camden Town i London (Londons Christiania, var det vist), Canterbury Cathedral, og ellers Canterbury i det hele taget (og selvfølgelig også lidt af London). Dog var vi ikke på den helt store "tag-rundt-i-London-og-se-alle-de-kendte-ting tur" det virkede lidt for kedeligt så vi dryssede rundt omkring og så de fede ting istedet... som fx Camden Town ;)

En hel fantastisk tur, og nu er jeg hjemme igen.. og selvom at jeg nu savner Ida rigtig meget, er det nu alligevel rart at være hjemme hvor man forstår hvad folk siger til en, uden virkelig at skulle koncentrere sig!