tirsdag, februar 14, 2006

Sådan!

Nu kan alle endelig kommentere her på bloggen. Med en stor tak til Joan som hjalp mig godt på vej, med de ændringer der er kommet (links og kommentar-mulighed for alle) er jeg nu ved at være kommet længere med denne blog end med mange andre jeg ellers har prøvet af.

Idag er så sidste friaften, inden torsdag hvor jeg rejser til England. Og tro mig, jeg glæder mig helt sindssygt. Skal efter lang tid, nu endelig over og besøge Ida ...
Er ikke vildt glad for at jeg skal rejse/flyve derover helt selv.. det er første gang ever jeg skal ud og flyve, så det er egentlig trist at gøre den oplevelse helt alene, men sådan er det nu engang.

Ellers byder aftenen på bibelstudie i IMU'en her i Skive... det bliver vel spændende nok... nogle gange er det nu meget sjovt... men samtidig også seriøst...

Men, men, men... kommenter endelig... nu hvor i endelig har muligheden ;)

1 Comments:

Blogger Joan said...

Skulle det være en anden gang? ;) Hvis jeg kan finde ud af det ö!! Men god tur til England ..

1:13 PM  

Send en kommentar

<< Home