torsdag, februar 23, 2006

Andagter!

Det må være det perfekte arbejde jeg har --- for en person der er så modsat mig som man kan blive Ö
I den korte præsentation af mig der er i højre side af bloggen her, står der bl.a til sidst noget i retning af: "jeg er ikke noget rengørings-menneske, og jeg hader køkkenarbejde"! Okay, fair nok. Jeg gør så rent hver anden dag, og de andre dage bruger jeg mest af alt min tid i et køkken! Men men men... det går jo alt sammen... her kommer vi så til selve problemet: Én gang om ugen skal jeg holde andagt.. sige et eller andet der gerne skulle give mening, ikke være for langt, og helst være interessant så det fastholder tilhørerne. Hmm JA!?! - Det er ikke så nemt for jeg er ikke så glad for lige pludselig at have alles opmærksomhed... men det er jo netop dét der er meningen at jeg skal :s
Hvordan bliver man bedre til sådan noget??