lørdag, februar 25, 2006

SEJT egentlig... :D

Nu har jeg tilsyneladende længe nok gået og tænkt noget i retning af: "Bibelen - nej tak du, den er vist liiige et nummer for kedelig til mig" ... men men men.. så skete det yderst mærkværdige at jeg for et par dage siden, fik en kanon underlig (virkelig underlig) lyst til at læse i den, og ja, de følelser skal jo ikke undertrykkes, så det gjorde jeg selvfølgelig!!?! Jeg slog op på Paulus' 1. brev til Timoteus.. eller nej... men det var der jeg endte med at starte....(?!?!) .. det korte af det lange af dette underlige overtrætte indlæg i min ellers nok lidt kedelige blog er... (bambambam) .. OK .. stop det pjat!!

For lige at være seriøs:
Den aften læste jeg hele 1. Tim. fordi jeg på en underlig måde blev helt grebet af det, og nu er jeg så igang med det andet brev, til samme person. Paulus er egentlig utrolig spændende, hvis man virkelig LÆSER det han skriver... ikke bare sådan læselæselæse-ok-nu-er-jeg-endelig-færdig agtigt noget... men virkelig LÆSER det han skriver... det er egentlig mega fedt, kort sagt :)