torsdag, april 27, 2006

POSITIV

positiv... et enormt mærkeligt ord egentlig.. hvis man siger det rigtig mange gange eller bare begynder at tænke over det, vilket jeg lige kom til her idag.. mærkeligt...
men men men... hvad er positivt... jaah her kommer da lige en opsumering..:

- på søndag er der 1 måned til jeg bliver 18...
- solen skinner
- på søndag er der 2 mdr til jeg er færdig med at arbejde her
- min fjernstyrede bil gik ikke i stykker da jeg skruede den fra hinanden...

....naah det gjorde den ikke, men der var for mange skruer da jeg skruede den sammen igen, og der hang en løs ledning... aner ikke hvor den kom fra, men alt virker som det skal, så det var nok bare en overskudsledning....

Meningen var egentlig at skrue karosset af og gøre den ren, da den er rimelig beskidt efter at Jakob og jeg kørte rundt med den udenfor da der var sne.. woops..
men ok.. jeg fik så skruet bunden af istedet... teknisk snilde lægger ikke lige til mig... Whatever... den er beskidt, halvsmadret (har ramt et par kantsten) og sandsynligvis ikke skruet rigtig sammen MEN den kan køre, og det er det der tæller... der skal nok komme et billede af den engang når jeg har fået taget et ;)