tirsdag, juni 27, 2006

Kanon weekend

Fredag gik turen til Kolding og efter ca 3½ time var jeg der endelig. Det blev en kanon weekend sammen med to veninder og vi havde det rigtig sjovt... og afslappet :p
Bl.a blev jeg piercet i underlæben/under underlæben, så det kan være der kommer et billede af det engang når jeg har taget mig sammen til at få taget sådan et.

Ellers er det de sidste arbejdsdage for tiden. På fredag kl ca 16 er jeg færdig her og starter på en ny periode i mit liv :)
Ellers begynder sommerferien jo for mig d. 1 juli :D dejligt dejligt...
Den starter med en uge derhjemme + søster Sarahs konfirmation d. 9 og 10 juli. Derefter smutter jeg endnu engang til Kolding, denne gang på sommerevangelistkursus. Og derefter kommer jeg hjem og kan flytte ind i min ny lejlighed! Dejligt!