søndag, maj 20, 2007

well...

Meget kan man sige, men den store kærlighed findes, og den er værd at vente på...
Ja... til de få som ikke skulle have fundet ud af det endnu, så har jeg fundet den person jeg vil dele resten af mit liv sammen med... så har man da den ting på plads :)

Anyways... folk der er interesserede i denne blog må undskylde at det går lidt sløvt med at opdatere den, men der sker virkelig ikke meget der er værd at fortælle om... - og nogle gange glemmer jeg den... men ja ja.. bortset fra det såå... ja altså... nej, jeg har faktisk ikke noget som helst at fortælle...

5 Comments:

Blogger AndreasLarsen said...

...men cool nok at læse dine tanker alligevel :0)

Lækkert at finde ud af at andre osgå blogger.

In His Grip

9:07 PM  
Blogger Franz-Irene said...

Det gør skam ikke noget.. det er cool at kunne følge lidt med...
Jeg er enig kærligheden er værd at vente på!

9:44 PM  
Blogger Joan said...

Nå nå .. hvem er den heldige????

Det gør ikke noget, du ikke skriver så tit .. Det er hyggeligt at læse, når du en gang i mellem skriver ..

2:02 PM  
Blogger Tamar said...

Han hedder Robert Svendsen :)

2:57 PM  
Blogger jsvendsen said...

Tilykke med ham, og held og lykke med det i øvrigt. (og godt det ikke er mig! Han skulle vist være en værre en, og hans familie er vist ganske utaalelig :D )

Fedt at møde dig paa Oase. Haaber vi kommer til at mødes en masse mere :)

4:14 PM  

Send en kommentar

<< Home